مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



جزئیاتی دربارۀ عملیات باز پس گیری خان طومان


ارتش سوریه و نیروی هوایی این کشور، مواضع تروریست ها در خان طومان را زیر آتش سنگین خود گرفته اند، تا ضمن قطع خطوط امداد آنان، زمینۀ حمله به این منطقه را در ساعات آینده فراهم کنند.

به گزارش «شیعه نیوز»، خبرنگار شبکه العالم با اشاره به ادامۀ درگیری ها در اطراف خان طومان، از آماده شدن نیروهای سوری برای باز پس گیری همه مناطقی خبر داد که در دو روز گذشته آن را از دست داده است.
خبرنگار العالم، همچنین، با بیان این که جنگنده های ارتش نیز حملات توپخانه ای و موشکی سنگین نیروهای سوری علیه مواضع تروریست ها در خان طومان و خطوط امداد آنان را پشتیبانی می کنند، افزود که این آتش باری سنگین برای زمینه سازی آغاز عملیات باز پس گیری خان طومان است که ممکن است تا چند ساعت دیگر، و احتمالا در ساعات بامداد، آغاز شود.

روستای "خان طومان" در 17 اردیبهشت دوباره به اشغال تروریستها درآمد؛ این روستا در 29 آذر 94 با عملیات گسترده نیروهای مقاومت پاکسازی شده بود. اما تروریستها توانستند در سایه آتش بس با پشتیبانی گسترده مالی و تسلیحاتی حامیان منطقه‌ای و بین المللی خود به این شهر حمله کنند و آن را دوباره به تصرف خود درآورند.
خان طومان روستایی در منطقه "جبل سمعان" در استان حلب سوریه است. این روستا در 10 کیلومتری جنوب غربی شهر حلب قرار دارد. خان طومان به دلیل نزدیکی به اتوبان حلب-دمشق از اهمیت راهبردی برخوردار است. این روستا در یک تپه واقع در شرق رودخانه قویق ساخته شده است.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه