سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



وسایل ارتباط جمعی ظرفیتی برای عرضه فرهنگ ایرانی اسلامی است


حجت الاسلام سیدحسین شاهمرادی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در قشم، افزود: برای مثال در حالی که چشم مردم جهان به مسابقات فوتبال بود، برنامه ای همچون وایبر توانست صدای مردم غزه را به گوش جهانیان برساند و این نمونه بارز کارکرد مثبت اینگونه رسانه هاست.
دبیر شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: با برخورد قهری نمی توان فرهنگ سازی کرد و باید به جای مانع تراشی در برابر استفاده از وسایل ارتباط جمعی و فضاهای مجازی، آموزش های صحیح در این زمینه افزایش یابد.
حجت الاسلام شاهمرادی با بیان اینکه تبلیغ سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها، مهمترین دستور کار شورای فرهنگ عمومی کشور است، گفت: در این چارچوب مسائل و مشکلات مختلف مرتبط با این حوزه ها در جلسات متعددی بررسی می شود.
وی ادامه داد: در دو سال اخیر خانواده 10 هزار نفری شورای فرهنگ عمومی کشور با برگزاری جلسات منظم توانسته است گام های اساسی برای حل این مشکلات بردارد.
حجت الاسلام شاهمرادی، برگزاری 650 جلسه شورای فرهنگ عمومی در دو سال گذشته را حاصل تلاش این گروه دانست و گفت: ایجاد تناسب معماری شهری با آداب و رسوم هر منطقه، بررسی معضلات فرهنگی و رسیدگی و رفع آنها، از دیگر برنامه های شورای فرهنگ عمومی است.
وی با بیان اینکه این شورا مخالف مدرن شدن نیست، تاکید کرد: فرایند مدرن شدن نباید به سنت ها لطمه بزند و اگر به این نکته توجه شود، می توان سنت و مدرنیته را در کنار هم اجرا کرد.
حجت الاسلام شاهمرادی، اصحاب رسانه و خبرنگاران را یکی از ارکان مهم دستیابی مردم به مطالبات اجتماعی دانست و افزود: کاستی های موجود را می توان با بهره گیری از نقد و فضای رسانه ای اصلاح کرد و جلوی بسیاری از مشکلات را گرفت.
شهرستان قشم شامل جزایر هرمز، هنگام، لارک و قشم با یکهزار و 725 کیلومتر مربع مساحت و حدود 120 هزار نفر جمعیت در فاصله 20 کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و شامل چهار شهر قشم، درگهان، سوزا و هرمز و نزدیک به 70 روستاست.
7275/2090/ 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وسایل ارتباط جمعی