سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سومین نشست وزارت ارتباطات با فعالان خصوصی ICT برگزار شد


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، سومین نشست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان حوزه ICT با موضوع نظام نوآوری بخش ICT با حضور وزیر ارتباطات بعد از ظهر امروز در مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد.

در این نشست 3 معاون وزیر ارتباطات درباره موضوعات « نظام نوآوری در بخش ICT و روش‌های تأمین مالی،» «آیین نامه توسعه و گسترش کاربری ICT» و «سند راهبردی همکاری‌های بین‌المللی پساتحریم در حوزه فاوا» صحبت کردند.

همچنین در این نشست صاحب‌کار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و حمایت از موسسات دانش‌بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سخن گفت.

در این مراسم همچنین از فراهم آورندگان امکانات ارتباطات مناسب در راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر شد و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، وحید صدوقی مدیرعامل شرکت همراه اول و نماینده‌ای از شرکت ایرانسل لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GGGBFC


ویدیو مرتبط :
سیاست وزارت ارتباطات و بخش خصوصی