سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف مرگبار برای صهیونیست‌ها با کامیون فلسطینی


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای صهیونیست خبر دادند، در حادثه تصادف یک اتوبوس حامل شهرکنشین‌های و نظامیان صهیونیست با یک کامینیون فلسطینی هفت نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و بیش از 25 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «سما»‌ فلسطین، این حادثه یکشنبه (دیروز) در جاده شماره 431 واقع در بین «الرمله و منطقه شهرکنشین واقع در غرب «رام الله» رخ داد و بر اثر آن هفت نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و 25 نفر دیگر زخمی شده‌اند که حال 8 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منابع وابسته به پلیس رژیم صهیونیستی گفتند: راننده 40 ساله کامیون از فلسطینیان ساکن قدس بوده و پلیس در این زمینه مشغول تحقیق و تفحص است.

هنوز مشخص نیست این حادثه رانندگی عمدی بوده یا خیر، با این حال احتمال می‌رود راننده قصد انجام عملیات شهادت‌طلبانه داشته است، به ویژه اینکه در اتوبوس نظامیان صهیونیست حضور داشتند.

از تابستان سال جاری و به دنبال فراخوان‌های متعدد صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی و اقدام به تخریب و آتش زدن قسمت‌هایی از آن، اوضاع امنیتی در فلسطین اشغالی متشنج شد و تداوم یورش‌ها منجر به شروع درگیری‌ها بین فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها شد.

با تشدید درگیری‌ها و برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی،‌ فلسطینیان در اقدامی که در نوع خود تازه بود، با سلاح‌های سرد به نظامیان صهیونیست حمله کردند و گروه‌های فلسطینی اعلام انتفاضه سوم کردند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/UFHJWD


ویدیو مرتبط :
کل کل با کامیون و تصادف مرگبار!