ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی ملوان: بازی با تراكتورسازی همیشه برایم خاطره انگیز است


محمد احمدزاده روز چهارشنبه در كنفرانس خبری قبل از بازی با تراكتورسازی، افزود: بازی فردای این دو تیم یادآور خاطره‌های خوب و رقابت های دو تیم در طول سالیان طولانی تاریخ فوتبال ایران است كه بازی فینال جام حذفی در سال 1352 یكی از نمونه های آن می باشد.
وی ابراز امیدواری كرد بازی دو تیم پرسابقه فوتبال كشور، خوب و دیدنی باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.
احمدزاده ادامه داد: در بازی فردا هر تیمی كه خوب بازی كند لیاقت و شایستگی كسب سه امتیاز را خواهد داشت.
وی با اشاره به فشردگی و حساسیت بازی های هفته ‌های پایانی لیگ برتر، گفت: سعی ما این است كه بتوانیم با پیروزی در بازی‌های باقی مانده شرایط را سخت تر از این نكرده و كار را به هفته های پایانی موكول نكنیم.
احمدزاده اضافه كرد: مطمئن باشید با پیروزی و كسب نتیجه مناسب در بازی های آینده، خواهیم توانست ملوان را در شرایطی بهتر از وضعیت كنونی در جدول رده بندی قرار دهیم.
وی با بیان اینكه برای بازی فردا چند بازیكن محروم و مصدوم دارد، یادآور شد: بازیكنان مصدوم ما وضعیت مشخصی ندارند و دروازه ‌بان تیم نیز در وضعیت بسیار بدی بود كه حتی با تیم به تبریز نیامد و فردا از دو گلر جوان استفاده می‌ كنیم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینكه فقدان مرحوم مهرداد اولادی انگیزه‌های بازیكنان این تیم را برای نگاه داشتن ملوان در لیگ دوچندان كرده است، افزود: شاگردانم تمام تلاش خود را به كار بسته‌ اند تا بتوانند از سقوط تیم ملوان به لیگ یك جلوگیری كنند.
دیدار تیم های تراكتورسازی تبریز و ملوان انزلی از هفته 28 لیگ برتر فردا راس ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.
تراكتورسازی با 42 امتیار در رده چهارم و ملوان با 26 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
3038/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صحبتهای سرمربی تراكتورسازی در مورد حواشی بازی با فولاد