سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاونت امداد مستضعفان در آستان قدس رضوی راه اندازی شد


مدیركل روابط عمومی آستان قدس رضوی روز یكشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی كه در حكم تولیت آستان قدس رضوی آمده، توجه به محرومان در اولویت قرار گرفته است.
محمدامین توكلی زاده افزود: رهبر معظم انقلاب در این حكم بر حمایت جدی از مستضعفان تاكید كرده اند.
وی ادامه داد: بر این اساس و بنا به دستور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی سطح خدمات رسانی به محرومان ارتقا یافت و معاونت امداد مستضعفان در این مجموعه راه اندازی شد.
وی ادامه داد: خاكسار قهرودی پیش از این مسوولیتهای ریاست سازمان حج و زیارت، معاونت مشاركتهای مردمی كمیته امداد امام خمینی(ره) و فرماندهی سپاه سیستان و بلوچستان را بر عهده داشته است.
پیش از این نیز موسسه امداد آستان قدس رضوی اقدامات زیادی در زمینه كمك به خانواده های نیازمند در قالب اهدای اقلام مورد نیاز در مقاطعی از سال از محل درآمد موقوفات انجام می داد اما اكنون رسیدگی به خانواده های نیازمند در سطح گسترده تر در دستور كار معاونت امداد مستضعفان آستان قدس قرار گرفته است.
آستان قدس رضوی شامل شش معاونت از جمله معاونت اماكن متبركه و امور زائران، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاونت املاك و اراضی، معاونت امور حقوقی و موقوفات، معاونت فنی و عمران موقوفات است كه اكنون معاونت امداد مستضعفان نیز به آن اضافه شده است.
7489/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن رضوی با حضور خادمان آستان قدس رضوی در مراغه