فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ناشران برتر سال 94


ناشران برتر سال ۱۳۹۴ کشور معرفی شدند و در آیین افتتاحیه بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس جمهور از آنها تجلیل شد.

خبرگزاری مهر: مراسم معرفی و تجلیل از برترین ناشران کشور در سال ۱۳۹۴ در آیین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در شهر آفتاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش در بخش ناشران خصوصی انتشارات مجد، در بخش ناشران خصوصی بزرگسال شهرستان انتشارات ایلیا، در بخش ناشران بزرگسال غیرخصوصی انتشارات سوره مهر، در بخش ناشران خصوصی کودک و نوجوان تهران انتشارات قدیانی و افق، در بخش ناشران غیرخصوصی کودک و نوجوان انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بخش ناشران خصوصی کودک و نوجوان شهرستان انتشارات جمال برگزیده شدند.

همچنین در بخش جنبی و در بخش ناشران خصوصی بزرگسال شهرستان مجمع ذخایر اسلامی و در بخش ناشران خصوصی بزرگسال تهران موسسه ترجمان علوم انسانی برگزیده شدند.

در این مراسم، از مرحوم منصور ترکان رئیس پروژه شهر آفتاب با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به‌عمل آمد.


ویدیو مرتبط :
هوش برتر کرمانشاه سال 94