سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ آموزش اجرای اتوماتیک برنامه ها هنگام بوت شدن در ویندوز 10


آی تی آموزی/ آموزش اجرای اتوماتیک برنامه ها هنگام بوت شدن در ویندوز 10خبرتک/ حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید زمانی که ویندوز خود را بوت می کنید، یک برنامه ی خاص را به صورت اتوماتیک بر روی آن به اجرا در بیاورید. اکنون می خواهیم روشی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن می توانید هر برنامه ای را که می خواهید، به صورت اتوماتیک پس از روشن شدن سیستم و بوت شدن آن به اجرا در بیاید.

البته برای اجرای این روش باید به دو نکته توجه کنید. اول این که باید ویندوز 10 داشته باشید و دوم هم این که ویندوز 10 شما باید در حالت Desktop باشد، نه حالت Tablet.

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win+R پنجره ی Run را آشکار کنید. در این پنجره عبارت shell:startup را نوشته و Ok را بزنید.

با این کار پنجره ی Startup به شما نمایش داده می شود. اما ممکن است این پوشه خالی باشد. چون این روش تنها راهی نیست که ویندوز از آن برای اجرای برنامه ها در هنگام بوت شدن استفاده می کند. اما این آسان ترین روش برای انجام آن است.

حال، برای این که یک برنامه در هنگام بوت شدن ویندوز به صورت خودکار اجرا شود، تنها کافیست که آیکون shortcut آن را در این پوشه قرار دهید.

اکنون اگر سیستم خود را Restart کنید. می بینید که زمانی که ویندوز شما بوت می شود، برنامه هایی که در پوشه ی Startup وجود دارند نیز به صورت خودکار اجرا می شوند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع:


ویدیو مرتبط :
آموزش ویندوز 10 اجرای برنامه ها در ویندوزWindows 10