سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افسر پلیس، قاتل دادستان هرات


افسر پلیس، قاتل دادستان هرات ایرنا/ فرمانده پلیس هرات در غرب افغانستان اعلام کرد که قاتل دادستان هرات که هفته گذشته در مقابل منزل خود ترور شد در گذشته یک افسر پلیس بوده است.

«مجید روزی» روز یکشنبه اعلام کرد که پلیس شش ساعت پس از ترور «سمیع الدین رهین» ؛ «خسرو» مشهور به «رامین» را با یک تن دیگر دستگیر کرد و آنان در بازجویی های اولیه به جرم خویش اعتراف کردند.
'روزی' اضافه کرد که خسرو در گذشته افسر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرات بود که هفته گذشته رئیس دادستانی هرات را در مقابل منزلش هدف گلوله قرار داده و به قتل رساند.
در نوار ویدئویی که پلیس هرات منتشر کرده ، متهمان اعتراف می کنند که قرار بود درقبال ترور رئیس دادستانی 200 هزار افغانی دریافت کنند.
'خسرو' هنوز نگفته است چه کسی و یا گروهی وی را اجیر کرده است تا دادستان هرات را به قتل برساند اما گروه طالبان مسئولیت این قتل را به عهده گرفت.
'سمیع الدین رهین' بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته در مقابل منزلش هدف حمله قرار گرفت و کشته شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
خربازی افسر پلیس در روسیه سوارکاری پلیس خر سواره