نسخه iOS تلگرام آپدیت شد


تلگرام در پست بلاگی خود به معرفی امکانات جدید در نسخه 3.8.1 این اپلیکیشن پرداخته؛ هرچند یکی از آن ها تنها برای کاربران آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به کار خواهد آمد.

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که روز به روز به تعداد کاربرانش افزوده می شود، نسخه iOS خود را به روز رسانی کرده تا کاربران گوشی های اپل بتوانند برخی از کارها را راحت تر از قبل با این برنامه انجام دهند.

نسخه iOS تلگرام آپدیت شد

تلگرام در پست بلاگی خود به معرفی امکانات جدید در نسخه 3.8.1 این اپلیکیشن پرداخته؛ هرچند یکی از آن ها تنها برای کاربران آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به کار خواهد آمد.

اولین ویژگی جدید، دوربین فوری یا Instant Camera است که برای علاقه مندان به عکاسی می تواند مفید باشد. به گفته تلگرام، هنگام عکس برداری حتی یک ثانیه هم می تواند اهمیت داشته باشد. از این پس کاربران iOS تلگرام می توانند با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه پیوست (attachment) در لحظه به دوربین گوشیشان دسترسی پیدا کنند و فیلم و عکس مورد نظرشان را در سریع ترین زمان ممکن به ثبت برسانند.

بهتر است بدانید که حالت پیش فرض دوربین فوری در تلگرام، دوربین سلفی و با فلش روشن است که البته کاربران می توانند آن را تغییر دهند و انتخاب خودشان را مورد استفاده قرار دهند. هم چنین با این آپدیت، امکان ضبط فیلم و ویدیو بسیار آسان شده و کافیست دکمه بزرگ پایین صفحه را فشار دهید و نگه دارید تا ضبط ویدیو آغاز شود. علاوه بر این، به دلیل درخواست زیاد کاربران، از این به بعد ویدیوهای ضبط شده با این برنامه به صورت فول اچ دی در دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

اما امکان دوم، پشتیبانی از تاچ سه بعدی است. با انجام این به روز رسانی شما می توانید برای مشاهده پیش نمایش عکس ها و فیلم ها در تمامی قسمت های این اپلیکیشن، از جمله منوهای پیوست، تاریخچه پیام ها، بخش فایل های به اشتراک گذاشته شده و حتی تصویر پروفایل، با استفاده از لمس سه بعدی آن ها را در سایز کاملشان ببینید و دیگر نیازی به کلیک بر روی این موارد نخواهد بود.

به جز این دو امکان جدید، تلگرام اعلام کرده که در این نسخه Uber و Citymapper را به عنوان گزینه هایی برای مشاهده نقشه مکان ها اضافه کرده است.

نسخه iOS تلگرام آپدیت شد

هم چنین از این پس کاربران iOS تلگرام می توانند هر فایلی که در اپلیکیشن های دیگر دریافت کرده اند را دوباره در تلگرام باز کنند و در واقع هر نوع فایلی را به تعداد نا محدود در این برنامه ذخیره کنند و یا با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند.

تلگرام در پایان پست خود نیز اعلام کرده که به روز رسانی های آینده و قابلیت های جدید آن به زودی برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

منبع: تک شات


ویدیو مرتبط :
آموزش آپدیت به نسخه جدید iOS با استفاده از itunes