ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیر بیمار فیفا از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس باز خواست شد


به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال انگلیس رسما علیه بلاتر رئیس مستعفی فدراسیون جهانی فوتبال  شکایتی را تنظیم کرده و اظهار داشت که بلاتر درباره موضوع میزبانی روسیه در جام‌جهانی 2018 توضیحات لازم را بدهد.

این در حالی است که بلاتر هفته گذشته اعلام کرده بود میزبانی 2018 روسیه پیش از رای گیری رسمی تعیین شده بود و این اظهارات خشم انگلیسی‌ها را برانگیخته است.

سخنگوی فدراسیون انگلیس در مصاحبه با خبرگزاری بریتانیا اعلام کرد: فدراسیون انگلیس خواستار حق قانونی خود است به همین خاطر نامه‌ای را به فیفا نوشته و خواستار شفاف‌سازی موضوع میزبانی جام‌جهانی 2018 روسیه شده است زیرا بلاتر پیش از این اعلام کرده بود که میزبانی روسیه پیش از رای‌گیری رسمی مشخص شده بود!

بلاتر هفته گذشته در مصاحبه با خبرگزاری روسیه (تاس) اظهار داشت: در سال 2010 توافق اولیه برای اعطای میزبانی جام‌جهانی 2018 و 2022 برای روسیه و آمریکا انجام شده بود. اما پلاتینی وارد این جریان شد و در این توافق میزبانی 2022 را از آمریکا گرفت و آن را به قطر داد.

وی در ادامه گفته بود:  این تغییر نگرش پلاتینی بعد از نشستی که بین او و نیکولا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه و شیخ تمیم بن حمد امیر وقت قطر برگزار شد، اتفاق افتاد.

رئیس مستعفی فیفا در پایان سخنانش گفته بود که انگلیس در میان کاندیداهای اولیه بود که در همان ابتدا با دو رای از گردونه رقابت‌ها حذف ش. حال اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار شفاف‌سازی از این افشاگری بلاتر شده که چرا پیش از رای‌گیری انگلیس از گزینه‌ها کنار می‌رود و روسیه از قبل انتخاب شده!

بلاتر که روز گذشته کسالت کوچکی داشته اکنون تحت معاینات پزشکی قرار دارد و در خانه خود بستری است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بار دیگر مورینیو توسط اتحادیه انگلیس متهم شناخته شد