سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تردید "شولتز" درباره دستیابی به توافق درباره اصلاحات مدنظر انگلیس


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بروکسل می خواهد با یک قرارداد و توافق از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا جلوگیری به عمل آورد. البته "مارتین شولتز"، رئیس پارلمان اروپا با توجه به درخواست های مد نظر انگلیس برای اصلاحات در این باره تردید دارد.

رئیس پارلمان اروپا هیچ موفقیتی در مذاکرات با انگلیس درباره اصلاح اتحادیه اروپا را نمی بیند.

وی بعد از مذاکراتی که روز جمعه با نخست وزیر انگلیس در بروکسل داشت در گفتگو با روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ" اظهار داشت که وی البته برای همکاری سازنده آماده است و همه اقدامات را انجام می دهد تا انگلیس را در اتحادیه اروپا نگه دارد.

شولتز همچنین گفت: همه اقداماتی که ما در پیش می گیریم باید با قوانین و ارزش های بنیادین اتحادیه اروپا مطابق باشد و از این رو برخی بد ذاتی ها در جزئیات وجود دارد.

وی درباره دستیابی به توافق با انگلیس بر سر اصلاحت ابراز تردید کرده و گفت: مسئله یک مکانیسم ترمز اضطراری جدید در میان است که به یک دولت اجازه می دهد خدمات اجتماعی برای دیگر شهروندان اتحادیه اروپا را در صورتی که سیستم اجتماعی آن تحت فشار مهاجرت قرار گرفت کاهش دهد. این ترمز اضطراری را باید کشورهای عضو اتحادیه با رای اکثریت بکشند و پارلمان اروپایی در این امر مشارکت نمی کند. در پارلمان اروپایی در این باره تردید وجود دارد که آیا این امر قانونی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟