فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فروش 29 اثر در روز نخست فروش سالانه انجمن نقاشان


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این نمایشگاه در مجموع 343 اثر از آثار بیش از 210هنرمند هنرهای تجسمی کشور در معرض دید عموم قرار گرفته است.
آثار بسیاری از اساتید مطرح و توانمند هنر نقاشی کشور در این نمایشگاه با قیمت های استثنایی، ارائه شده است.
آثار عرضه شده در فروش سالانه انجمن با سقف قیمت 50 میلیون ریال به فروش می رسد و این فرصت مناسبی برای هنردوستان و علاقه مندان برای خرید آثار با کیفیت و قیمت مناسب محسوب می شود.
بابک اطمینانی مسئول کمیته نمایشگاه های انجمن هنرمندان نقاش ایران، با اشاره به فروش سال گذشته انجمن، گفت: نمایشگاه سال گذشته، رقمی بیش از 3 میلیارد ریال فروش داشت که امسال حتی اگر نزدیک به آن رقم شویم، موفقیت خیلی خوبی خواهد بود زیرا در واقع رکورد انجمن همان فروش سال گذشته است.
وی با اشاره به کیفیت آثار این نمایشگاه اظهار داشت: کیفیت آثار بسیار خوب است و بسیاری از هنرمندان با حضورشان باعث رونق بیشتر نمایشگاه شدند و این نکته برجسته ای به شمار می رود.
اطمینانی، با اشاره به بخش فراخوان نمایشگاه و داوری آثار گفت: سال گذشته انتخاب آثار از طریق فراخوان بود، و سال گذشته تر از طریق دعوت از هنرمندان بود که امسال ترکیبی از این دو را به وجود آوردیم.
وی ادامه داد: در قسمت فراخوان بیش از یکهزار اثر رسید که توسط سه داور مورد بررسی قرار گرفت.
اطمینانی با اشاره به ترکیب جدید هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران، خاطرنشان کرد: هیات مدیره جدید ترکیبی هستند از تجربه و ذهنیت جوان و به روز؛ که تجربه هایمان را در اختیار جوان ترها قرار می دهیم و از کسانی که امروز را بهتر می شناسند حمایت می کنیم.
این هنرمند افزود: نمایشگاهی با این کیفیت و چیدمان و استقبال بی نظیر باعث شد که یکی از نمایشگاه های خوب انجمن محسوب شود و خودش به خودی خود یک موفقیت حرفه ای است. فروش هم هر چه بیشتر باشد موفقیت نقاشان و انجمن است.
به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان، فروش سالانه انجمن هنرمندان نقاش تا 27 بهمن ادامه خواهد داشت و علاقه مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.
فراهنگ**9338**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سمینار فروش حرفه ای، فروش در شرایط بحران،تکنیک های فروش