سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار شولتز درباره جدایی اتحادیه اروپا در سایه بحران پناهندگان


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "مارتین شولتز"، رئیس پارلمان اروپا در گفتگو با "روند شای" آلمان انتقاد شدیدی را به رویکرد برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در قبال بحران پناهندگان از جمله مجارستان و لهستان وارد کرد.

وی با ابراز عصبانیت درباره کشورهایی که هیچ پناهنده ای را نمی پذیرند گفت: من در طول زندگی ام به ندرت چنین شرایط مضحکی را تجربه کرده ام. هیچ سیاست پناهندگانی در اتحادیه اروپا وجود ندارد بلکه آمیخته ای از ناسیونالیسم در این اتحادیه دیده می شود.

رئیس پارلمان اروپایی درباره خطر جدایی اروپا در صورت ادامه پیدا کردن چنین شرایطی هشدار داده و در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد اگر آلمان واقعا در بحران پناهندگان مرزها را ببندد بازار واحد در اروپا در عرض چند روز در رکود کامل فرو رفته و عواقب اقتصادی آن غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

وی سیاست پناهندگان مرکل را تمجید کرده و آرزو کرد که سران بیشتری در اتحادیه اروپا مشابه مرکل عمل کنند.

شولتز با اشاره به اظهار نظر اخیر حزب افراط گرای ضد یوروی آلمان مبنی بر لزوم هدف گلوله قرار دادن پناهندگان برای جلوگیری از هجوم آن ها گفت: من گاهی اوقات شرمنده ام که یک آلمانی هستم.وی همچنین بحث ها درباره محدودیت پذیرش پناهندگان را بی معنی ارزیابی کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هشدار درباره فروپاشی اتحادیه اروپا