سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



عامل اسیدپاشی در آرایشگاه در دام پلیس


سلامت نیوز:مرد جوانی که با حضور در آرایشگاه اقدام به اسیدپاشی به دو کارآموز آرایشگاه کرده بود، دستگیر شد. بررسی‌های اولیه این طور نشان می‌داد که متهم قصد سرقت داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، حوالی ساعت 7 شامگاه شنبه 8 اسفند امسال، ماموران پلیس سمنان در جریان اسیدپاشی به دو زن جوان که کارآموز آرایشگری بودند، قرار گرفتند. با حضور در محل مشخص شد فرد ناشناسی که به بهانه قصد سرقت از آرایشگاه را داشته، دو کارآموز را تهدید به اسیدپاشی کرده است. زمانی که مرد ناشناس با مقاومت دو کارآموز مواجه می‌شود، نقشه اسیدپاشی‌اش را اجرا می‌کند و درنهایت پا به فرار می‌گذارد. متهم لنگه کفش خود را در صحنه جا گذاشته بود، این تنها سرنخی بود که در دست ماموران پلیس بود.

مصدومان به بیمارستان انتقال داده شده و بررسی‌ها برای دستگیری متهمان ادامه یافت. سردار "روح الامین قاسمی" فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام خبر دستگیری عامل این اسیدپاشی به آنا گفت: به دنبال تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی استان، عامل این اسیدپاشی دستگیر شد و تحقیقات از او در رابطه با علت و انگیبزه مرد جوان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
زورگیران پایتخت در دام پلیس