سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟


 چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟آفرینش/ جای تعجب نیست اگر بخواهیم استرس را یکی از عوامل مهم و جدی در روند کاهش خلاقیت، بهره وری کارایی تمرکز و مهمتر ازهمه بیماری بدانیم .
این روز ها که در جامعه ما کم نیستند مسائلی که دست به دست هم می دهند و استرس را برای ما به ارمغان می آورند مسائلی چون مشکلات اقتصادی و مالی بیکاری و نداشتن کار خوب روابط اجتماعی و خانوادگی مسائل تحصیلی و هزار موارد مختلف دیگر که همه همه برای ما استرس زا هستند .
و گاهی اوقات انقدر در برخی مسائل عمیق می شویم و خود را درگیر می کنیم که رفته رفته از بهره وری ما می کاهد و ما را در انجام کوچکترین کارهای روزمره خود دچار اضطراب و استرس می کند مورد بیکاری که الان بسیاری از جوانان و میانسالان را درگیر خود کرده است برخی جوانان در رابطه با تحصیلات و کنکور دچار استرس می شوند و پیامد های مخربی به خود وارد می کنند تکنولوژی که د راین چند سال اخیر رشد بسیاری داشته در برخی جوانان و نوجوان یکی از اصلی ترین علل افزایش استرس شده است جوان را به بیراه ای عظیم سوق می دهد د راین میان بی پولی که در راس این موارد قرار دارد بیشتر از همه به استرس افراد دامان می زند متاسفانه با وجود مشکلات عدیده ای که در جامعه خود داریم و روز به روز بر فشار زندگی افزوده می شود افراد در معرض استرس قرار می‌گیرند که در برخی موارد انقدر فشار استرس ناشی از اتفاقات بالا است که به بیماری افراد منجر می شود حالا اگر به عنوا ن نکته پایانی بخواهیم توصیه ای کرده باشیم بهتر است استرس خود را ساماندهی کنیم با برنامه ریزی با ورزش کردن که خود راه حلی برای کاهش استرس می شود و کار های خود را سروقت و با انرژی انجام دهید و نه گفتن را یاد بگیرید که پذیرفتن مسولیت های جدید خود باعث استرس می شود پس افسار استرس خود را در دست بگیرید.


منبع: آفرینش


ویدیو مرتبط :
مدیریت دانش سازمانی مدیریت تغییر مدیریت ارتباطات علمی خودآموز مدیریت استرس مدیری