فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سروده‌های بیوک ملکی برای نوجوانان منتشر شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مجموعه شامل 20 قطعه شعر است که با تصویرگری‌ علی خدایی برای گروه سنی «د« و «ه» (دوره اول و دوم متوسطه) به چاپ رسیده است.

بهار، صلح، ردّ بال پرنده، جنگ، سکوت، آخرین درخت، زندگی، گلایه، سنگ و آیینه، خواب، سایه و... عنوان برخی از سروده‌های این کتاب است.

یک باغ سرسبز/ گم در گیاهان و درختان/ پیچیده امّا دورِ بعضی شاخه‌هایش/ یک بوته، از گل‌بوته‌هایِ خاردار هرز/ این گل اگرچه خاردار است/ نامش/ اگرچه، بوته‌ی هرز است/ زیبایی گل‌های آن امّا/ بی‌حد و بی مرز است این قطعه‌ای با عنوان «هرزه» است که در این مجموعه آمده است.

کتاب شعر «چرا تو سنگی؟» در 40 صفحه رنگی با قطع رقعی و شمارگان 4هزار نسخه با قیمت 4هزار و 500 تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور عرضه می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سروده ی زیبای نوجوانان لبنانی در وصف ایت الله خامنه ای