سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس پلیس راه راهور ناجا: 13 استان کشور درگیر برف و کولاک / رانندگان بدون تجهیزات لازم وارد محورها نشوند


رئیس پلیس راه راهور ناجا: 13 استان کشور درگیر برف و کولاک / رانندگان بدون تجهیزات لازم وارد محورها نشوندفارس/ رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: 13 استان کشور درگیر برف و کولاک شده‌اند و تردد در آنها با محدودیت‌هایی همراه است.
محمدحسین حمیدی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در 13 استان کشور در حال حاضر بارش برف را شاهد هستیم و اوضاع جوی خوبی برای تردد خودروها وجود ندارد.
وی افزود: محور هراز نیز به دلیل بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود است و هم‌وطنانی که قصد سفر دارند، باید تا مساعد شدن شرایط آب و هوایی از آغاز سفر خودداری کنند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: رانندگانی که در شرایط برفی و زمستانی می‌خواهند در محورهای کوهستانی تردد کنند، باید قبل از حرکت با مرکز کنترل ترافیک راهور تماس گرفته و بعد از کسب اطلاع و با به همراه داشتن تجهیزات زمستانی وارد محورها شوند.
این مسئول تصریح کرد: رانندگانی که بدون تجهیزات وارد محورها می‌شوند، هم خود و هم واحدهای امدادی را دچار مشکل می‌کنند؛ توصیه می‌شود در این شرایط رانندگان شرایط مقصد و طول مسیر را از طریق تلفن 888255555 و تلفن 120 استعلام کرده و با برنامه‌ریزی و تجهیزات به سفر بپردازند.
وی افزود: رانندگان باید هنگام مسافرت به مواردی مانند همراه داشتن لباس گرم و پوشاک مناسب، پر بودن بنزین باک خودرو، زنجیر چرخ، مواد غذایی کافی، سیستم گرمایشی خودرو و.. توجه کنند.
حمیدی تصریح کرد: مسافرانی که قصد سفر دارند، اگر با برنامه‌ریزی اقدام به مسافرت کنند، کمتر دچار مشکل می‌شوند، زیرا شرایط زمستانی گذراست.
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورتی که مجبور به سفر شدند، توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و با تجهیزات و آمادگی کامل به محورها ورود کنند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
برف و کولاک در ۱۸ استان