سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف بیش از 1800 حلقه محصولات ضد فرهنگی در مراغه


سهراب رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: برای ارتقای طرح امنیت اجتماعی و پاکسازی واحدهای صنفی عرضه محصولات فرهنگی از ناهنجاری‌های اجتماعی و نیز کاهش اثرات مصادیق جنگ نرم دشمن،  طرح پاکسازی واحد‌های صنفی عرضه محصولات فرهنگی با جدیت در دستور کار عوامل کنترل و نظارت اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در طرح پاکسازی واحدهای صنفی عرضه محصولات فرهنگی طی 10 روز گذشته، تعداد یک هزار و 826 حلقه محصولات ضد فرهنگی کشف شد.

رحیم‌زاده افزود: ضمن ملزم کردن تمام متصدیان صنوف به رعایت شئونات اسلامی، مقررات و آئین‌نامه نظارت بر اماکن عمومی از آنها تعهدات لازم اخذ و با خاطیان برابر قانون و مقررات برخورد شد.

فرمانده انتظامی مراغه با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت‌ها تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001/غ10


ویدیو مرتبط :
کشف غاری بزرگ در مراغه