ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمرین ملی پوشان والیبال برای افزایش تحرك پذیری


این برنامه ها كه بر افزایش تحرك پذیری بازیكنان تاكید دارد، در تمرین روز سه شنبه - امروز - ملی پوشان والیبال ایران پیگیری شد.
اصحاب رسانه اجازه یافتند از تمرین امروز ملی پوشان گزارش و تصویر تهیه كنند.
پنجمین هفته تمرینات تیم ملی والیبال از چهارم اردیبهشت آغاز شده است و در تمرین امروز 15 بازیكن گروه یك تیم ملی شامل سعید معروف، سید محمد موسوی، علیرضا مباشری، عادل غلامی، آرمین تشكری، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، محمد جواد معنوی نژاد، مهدی مهدوی، امیر غفور، فرهاد قائمی و مصطفی شریفات حضور داشتند.
پس از صحبت های رائول لوزانو سرمربی تیم ملی، بازیكنان كار خود را با گرم كردن و انجام حركات كششی آغاز كردند. فرهاد ظریف زودتر از دیگر بازیكنان حركات كششی خود را به پایان رساند و با رضا تندروان تمرین دریافت را آغاز كرد.
دیگر بازیكنان نیز بعد از حركات كششی و نرمش به دو گروه تقسیم شدند كه غفور، زرینی، عبادی پور، مرندی، معنوی نژاد، محمودی، مباشری و ظریف تمرین دریافت اسپك و سرویس را در برنامه تمرینی خود قرار دادند و دیگر بازیكنان به سالن بدنسازی رفتند.
یكی دیگر از مراحل تمرین امروز تیم ملی والیبال، دریافت توپ در تمام نقاط زمین و در شرایط متفاوت بود تا بازیكنان از نظر بدنی آمادگی دریافت در همه نقاط زمین را داشته باشند. این بخش از تمرینات با تاكید بر افزایش تحرك پذیری بازیكنان انجام شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نیز در مدت تمرین نكاتی را به بازیكنان برای اصلاح تكنیك و حالت های فیزیكی بدن یادآوری می كرد.
بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان كه امروز به شاگردانش استراحت داد و میترا شعبانیان سرمربی پیشین تیم ملی زنان از تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند.
از نگاه عطایی، نكته قابل توجه تمرینات تیم ملی انگیزه بی پایان ملی پوشان برای كسب سهمیه المپیك است كه همچنان بدون احساس خستگی تمرینات را پیگیری می كنند.
وی تاكید كرد به رغم گذشته پنج هفته از تمرین، بازیكنان همچنان با انگیزه تمرین می كنند تا برای كسب سهمیه المپیك آماده شوند.
ورزشی 1379 ** 2024**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمرین ملی پوشان (والیبال)