سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدارس هیچکدام از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی امروز سه شنبه تعطیل نیست


مهدی محمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصورت تعطیل شدن مدارس شهرستان های واقع در جنوب استان بلافاصله از طریق سایت این اداره کل و رسانه های گروهی اطلاع رسانی می شود.
وی اضافه کرد: مدارس این مناطق همچنان طبق روال عادی روزانه دایر است.
محمدپور گفت: روز دوشنبه مدارس 13 شهر و بخش آذربایجان غربی در نوبت صبح به علت برف و سرما تعطیل اعلام شده بود.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک از اواخر روز شنبه بیشتر مناطق استان به ویژه جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفته بود که مشکلات فراوانی را برای مردم این مناطق به وجود آورد.
با عبور سامانه بارش زا از این استان به سوی مناطق شرقی کشور، دمای هوا در بیشتر شهرهای استان به زیر صفر درجه کاهش پیدا کرده است.
به علت بارش برف و برودت هوا، تمامی معابر و خیابان های سطح شهرها لغزنده بوده و موجب بروز اختلالاتی در تردد داخل و بین شهری شده است.
همین امر موجب شده تا شمار زیادی از والدین دانش آموزان با تماس های مکرر با اداراه های آموزش و پرورش شهرهای جنوبی استان در زمینه تعطیلی یا دایر بودن کلاس های درس سئوالات متعددی را مطرح کنند.
6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشکل ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در مدارس آذربایجان غربی