سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت هزار میلیارد تومان برای تعیین تکلیف 750 هزار نفر از سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه  نشست خبری خود از دیگر پرونده‌های سنگین و وقت گیر دستگاه قضا درسال 94 را پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خواند و اظهار کرد: در ابتدای تشکیل این پرونده مطرح می‌شد که دو میلیون 400 هزار نفر سپرده گذار این موسسه هستند که این مسئله می‌توانست مشکلات عظیمی به بار بیاورد.

وی افزود: در این ارتباط یک کار چند جانبه صورت گرفته و با اقدامات قضایی بانکی و مدیریتی انجام شده تاکنون تکلیف حدود 750 نفر از صاحبان حساب این موسسه روشن شده است.

سخنگوی دستگاه قضاییه اضافه کرد: برای روشن شدن تکلیف این پرونده چیزی حدود 1000 میلیارد پول نقد به مردم پرداخت شد و هم اکنون نیز طبق آخرین اطلاعاتی که دارم در حال پرداخت مطالبات سپدره گذاران با مبلغ 35 میلیون تومان هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
12 هزار و 600 نفر افتتاح حساب، 230 میلیارد تومان سپرده