سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیفون 6C بهمن ماه روانه بازار می‌شود


با رشد قابل توجه فبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش با ابعاد بزرگ، شاید بسیاری تصور می‌کردند که بار دیگر شاهد گوشی چهار اینچی نخواهیم بود. اما ظاهرا اپل معتقد است که این گوشی‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و در نظر دارد تا گوشی آیفون ۶ سی را بهمن ماه امسال برای این افراد معرفی کند.

زومیت/ با رشد قابل توجه فبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش با ابعاد بزرگ، شاید بسیاری تصور می‌کردند که بار دیگر شاهد گوشی چهار اینچی نخواهیم بود. اما ظاهرا اپل معتقد است که این گوشی‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و در نظر دارد تا گوشی آیفون ۶ سی را بهمن ماه امسال برای این افراد معرفی کند.

منابع معتبر از کارخانه‌ی فاکس کان چین که وظیفه‌ی تولید آیفون‌های اپل را برعهده دارد، خبر از تولید آیفون ۶ سی با نمایشگر ۴ اینچی در کنار تولید آیفون ۶ اس می‌دهند.

بسیاری اعتقاد دارند که اپل در حال ساخت آیفون ۶ سی برای معرفی در دی و عرضه در بهمن ماه است، اما ممکن است معرفی آیفون ۴ اینچی به بهار سال آینده موکول شود. به نظر می‌رسد اپل برای رقابت با شرکت‌های مانند شیائومی، قصد دارد تا این گوشی را هر چه سریع‌تر معرفی کند.

البته آیفون ۶ سی مجهز به فناوری لمس سه بعدی نخواهد بود اما دارای حسگر اثر انگشت است،
همچنین این گوشی دارای بدنه‌ی فلزی نیز خواهد بود. به علاوه احتمال می‌رود قیمت آن در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ با وجود آیفون‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیا کاربران نسبت به خرید آیفون ۴ اینچی اقدام خواهند کرد؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مشکلات اپل پس از روانه بازار شدن آیفون 6