سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ با گجت Bevy خاطره آلبوم های قدیمی را زنده کنید


تماشا کنید/ با گجت Bevy خاطره آلبوم های قدیمی را زنده کنید

آی بایت/ انگار همین چند سال پیش بود که با دوربین های عکاسی، از جمع های خانوادگی عکس می گرفتیم و با چاپ بر روی کاغذ آلبومی را از آنها تهیه می کردیم که همه ی اعضای خانواده به آن دسترسی داشته باشند. اما بعد از گسترش تلفن های هوشمند، دیگر شاهد پر شدن سریع آلبوم ها نیستیم چرا که هر گوشی هوشمندی مانند یک آلبوم است اما یک آلبوم شخصی! اکنون در این پست آی بایت شما را با دستگاهی آشنا خواهیم کرد که دوباره یاد آلبوم های قدیم را زنده خواهد کرد اما به صورت کاملا دیجیتالی.
Bevy، نام این دستگاه است، دستگاهی که تصاویر گرفته شده توسط اعضای خانواده را جمع و آوری و دسته بندی می کند و همه آنها را در اختیار اعضای خانواده قرار می دهد.
این دستگاه دارای پورت های USB، HDMI، اترنت و کارت های حافظه SD و … است که کاربران می توانند به وسیله آنها، محتویات دستگاه را بر روی تلویزیون تماشا کنند و نیز هارد های اکسترنال را برای گرفتن فایل پشتیبان به آن متصل کنند. البته لازم به ذکر است که به وسیله این دستگاه قادر خواهید بود که بر روی فضاهای ابری نیز عملیات پشتیبان گیری را انجام دهید.
این دستگاه ۲۹۵ دلاری در رنگ های آبی، بنفش و سیاه عرضه می گردد و نرم افزار آن برای سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار می باشد.

لینک دانلود ویدئو


ویدیو مرتبط :
BEVY، آلبوم دیجیتال خانواده