سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعالیت 100 مركز مشاوره و روانشناسی در مشهد


مسعود هنربخش روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اگر در هر كدام از این مراكز به طور متوسط چهار مشاور روانشناسی شاغل باشند 400 مشاور متخصص و با تجربه روانشناسی و روانكاوی در مشهد فعالیت دارند.
وی افزود: فعالیت برخی شبه روانشناسان، تهدید جدی برای امنیت شغلی روانشناسان و مشاوران تربیتی محسوب می شود.
وی اظهار كرد: تهدید درونی نیز از طرف خود مشاوران و روانشناسان وجود دارد كه گاه به علت عدم آمادگی در كار بالینی با مشكل مواجه می شوند.
هنربخش گفت: صدور مجوز برای مراكز روانشناسی و نظارت بر آنها در دستور كار سازمان بهزیستی قرار دارد و بهزیستی برای توسعه مراكز مشاوره و روانشناسی آمادگی دارد.
وی افزود: انتقال مراكز روانشناسی به حاشیه شهر مشهد و اجرای طرح آموزش پیش از ازدواج و مهارتهای زندگی خانوادگی در این مناطق در دستور كار قرار دارد.
وی اظهار كرد: بهزیستی خراسان رضوی از مشاوران و روانشناسانی كه تمایل به خدمت در حاشیه شهر مشهد دارند، پشتیبانی و حمایت می كند.
معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی گفت: روانشناسان می توانند نقش موثری در اصلاح الگوهای رفتاری مردم ایفا كنند و بطور مثال می توان از این طریق میزان دیابت و ابتلا به سرطان را كه به خاطر سبك نامناسب زندگی افزایش یافته است یا تلفات سوانح رانندگی را كاهش داد.
1922 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش صدا و سیما از فعالیت های مركز درمان ناباروری