سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یادواره شهدای انجمن اسلامی شهید مطهری صومعه سرا برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام كیماسی امام جمعه شهرستان سیاهكل دوشنبه شب در این مراسم گفت: شهدا مردان غیرتمندی بودند كه بواسطه رشادت آنان، اسلام زنده است.
وی افزود: در جنگ خون دادیم و ثمره آن، امروز اقتدار ماست.
وی با اشاره به اینكه شهدا نباید از یاد بروند، ادامه داد: شهدا سبب ایستادگی ما شدند و دفاع مقدس را تبدیل به گنجینه‌ای كردند كه هرچه برداشت كنیم، تمام شدنی نیست.
امام جمعه سیاهكل افزود: مكتب ما با شهادت گره خورده و باید در كنار برگزاری یادواره و خاطرات جنگ، سیره شهدا بیان شود تا همگان بدانند این شهدا قبل از شهادت دغدغه دین داشتند.
حجت الاسلام كیماسی با بیان اینكه شهدای مدافع حرم نشان می دهد كه فرهنگ شهادت در نسل های سوم و چهارم انقلاب درحال جوشش است، گفت: شهدای ما همیشه با هدف پشتیبانی از ولایت پا به عرصه جهاد گذاشته اند.
شهرستان صومعه سرا در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع شده و دارای 540 شهید است.
7292/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یادواره شهدای والامقام شهرک اباتر صومعه سرا