سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف خونین در محور ازنا به شازند اراک


مرتضی چغلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه تصادف خونین در محور ازنا به شازند اراک باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد، اظهار کرد: برخورد پژو پارس با پژو 206 در این محور باعث کشته و مجروح شدن چهار نفر در محورهای لرستان شد.

وی با تاکید بر اینکه علت این حادثه انحراف به چپ و خواب‌آلودگی پژو پارس بوده است، یادآور شد: با توجه به شروع مسافرت‌های نوروزی و بارش احتمالی نزولات آسمانی لازم است توصیه‌های لازم به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت مقررات رانندگی به هموطنان و مسافران نوروزی ارائه شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان لرستان تصریح کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، پرهیز از هر گونه عجله و شتاب بی‌مورد رانندگی کرده و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

چغلوند مهم‌ترین علل وقوع تصادفات را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه دانست و به رانندگان توصیه کرد: از ترمز ناگهانی در سطح جاده خودداری کرده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به هشدارهای ماموران پلیس‌راه مستقر در جاده‌های استان توجه کنند، چرا که توصیه‌های پلیس ضامن سلامتی آنان است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 110 اکیپ پلیس محسوس، نامحسوس، نظارتی، ثابت و سیار مشغول خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/2304/ز20/د1000


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک محور اراک شازند