سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فراوانی دام و ثبات قیمت گوشت گاو/ ساماندهی قصابی‌های بی‌مجوز


رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران از فراوانی دام سنگین و ثبات قیمت آن خبر داد و گفت: با همکاری وزات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات، ان‌شاءلله در سال آینده همه واحدهایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند را ساماندهی و پروانه‌دار خواهیم کرد.

علی خندان روی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قیمت گوشت گوساله حدود هفت ماهی است که افزایش قیمت نداشته است و این روند تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه در اسفند ماه معمولا تقاضا برای برخی اقلام از جمله گوشت قرمز افزایش می یابد، هیچ مشکل یا کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت و مردم نیز نباید با این تصور که قیمت ها افزایش می‌یابد اقدام به خرید بیش از نیاز خود برای عید نوروز کنند.

خندان روی در عین حال بیان کرد: به دلیل وجود دام فراوان و عدم صادرات دام زنده در این بخش با کمبود مواجه نیستیم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران همچنین با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط 32 هزار تومان است، در پاسخ به این سوال که در برخی مغازه شاهد فروش گوشت به قیمت بالاتری هستیم، گفت: در برخی مغازه های بالای شهر، گوشت صاف بدون چربی و درجه یک را بعضا تا 38 هزارتومان نیز به فروش می‌رسانند چون چربی این گوشت کاملا خارج شده و گوشت صاف و درجه یک محسوب می‌شود و متقاضیان خاص خود را نیز دارد.

خندان‌روی همچنین عنوان کرد:‌ در صنف ما برخی افراد هستند که مغازه ای را به مدت یکسال اجاره و اقدام به فروش و عرضه گوشت می‌کنند که در نظر داریم این واحدها را نیز ساماندهی کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
قیمت گاو شیری- گاو سمینتال-قیمت گاو شیرده-قیمت گاو