سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قیمت نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون SE و زمان عرضه مشخص شد


قیمت نسخه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون SE و زمان عرضه مشخص شدزومیت/ اپل بالاخره آیفون ۴ اینچی جدید خود را با نام آیفون SE معرفی کرد که دقایقی پیش زمان عرضه و قیمت نهایی هر دو نسخه‌ی این گوشی هوشمند مشخص شد.

بالاخره اپل به شایعات منتشر شده پیرامون عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی جدید خاتمه داده و این گوشی را امشب طی مراسمی، معرفی کرد. گوشی جدید ۴ اینچی شرکت اپل که آیفون SE نام دارد، از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با آیفون ۵ ندارد اما پردازنده و چند قابلیت آن در این آیفون جدید ارتقا یافته است.

آیفون SE مجهز به تراشه A9 و دوربین 12 مگاپیکسلی است که برای کسانی که دوست دارند قابلیت‌های آیفون ۶ را در ابعاد گوشی ۴ اینچی داشته باشند بسیار مناسب است؛ اگرچه به جرأت می‌توان گفت آیفون‌های ۴ اینچی جزو محبوب‌ترین آی‌دیواس شرکت اپل است که این موضوع خود باعث شد تا اپل دوباره آیفون ۴ اینچی جدیدی روانه‌ی بازار کند.

اپل در تولید آیفون SE از رنگ محبوبِ سری آیفون 6s یعنی رز گلد بهره برده تا این گوشی را نیز در ۴ رنگ مشکی، سفید، رزگلد و طلایی عرضه کند. در هر صورت این کمپانی پیش خرید آیفون ۴ اینچی جدید را از روز پنجم فروردین ماه (۲۴ مارچ) در کشورهای استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، نیوزیلند، پورتوریکو، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا شروع خواهد کرد؛ قیمت نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی ۳۹۹ و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۴۹۹ دلار اعلام شده است. شرکت اپل اعلام کرد که عرضه عمومی آیفون SE از ۱۲ فروردین (۳۱ مارچ) یعنی یک هفته پس از پیش فروش آن، آغاز خواهد شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد