«صبا» یک هفته میزبان هنر اصفهان می‌شود


موسسه فرهنگی - هنری صبا با گشایش نمایشگاه گروهی آثار اساتید و دانشجویان گروه نقاشی دانشگاه هنر اصفهان یک هفته میزبان هنر «نصف جهان» است.

به گزارش ایسنا، این مجموعه که با همکاری دانشگاه هنر اصفهان شکل گرفته، شامل بیش از 100 اثر از استادان و دانشجویان گروه نقاشی دانشگاه هنر اصفهان است که در تکنیک‌ها و مدیاهای مختلف در رشته‌های نقاشی،‌ چیدمان و حجم ارائه می‌شود. شیوه‌های اجرای آثار متنوع بوده و گرایش‌های مختلفی را دربر می‌گیرد.

ویژگی عمده آثار این مجموعه انعکاس فرهنگ و فضای تاریخی و سنتی اصفهان به‌عنوان یک مرکزیت تمدنی و هنری ایران است که در ترکیب با رویکردهای هنری جدید و با بیانی معاصر به‌نمایش در می‌آید. موسسه فرهنگی - هنری صبا با همکاری دانشگاه هنر اصفهان در ادامه سلسله نمایشگاه‌های هنر استان‌های ایران، این نمایشگاه را با هدف ارائه توانمندی‌های هنرمندان جوان خارج از پایتخت و زمینه‌سازی شناسایی خلاقیت‌ها و استعدادهای هنری در سراسر ایران میزبانی می‌کند.

در طول برگزاری این نمایشگاه، نشستی تخصصی با حضور اساتید و کارشناسان هنری و عموم هنرمندان به نقد و بررسی آثار ارائه‌شده اختصاص خواهد یافت که خبر آن اعلام می‌شود.

آئین گشایش نمایشگاه گروهی دانشجویان و اساتید دانشگاه هنر اصفهان گروه نقاشی ششم اردیبهشت‌ماه ساعت 16 تا 18 با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا 13 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
هنر و معماری اصفهان | جاذبه های گردشگری اصفهان