سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی:باید تلاش کرد همه چهره های علاقه مند خدمت به مردم درصحنه رقابت حاضر شوند/فضای انتخابات کشور قانونی، سالم و پر نشاط باشد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمهوری گفت: باید تلاش کرد فضای انتخابات کشور قانونی، سالم و پر نشاط باشد و همه چهره های علاقه مند خدمت به مردم، در صحنه رقابت حاضر شوند.

رییس جمهوری در نشست روز جمعه شورای هماهنگی و برنامه ریزی استان خراسان رضوی،گفت: ایام رحلت پیامبر (ص) ایام اندوه و غم بشریت است و با رحلت پیامبر، پیام آسمان به زمین منقطع شد.

روحانی اضافه کرد:اسلام دین رحمت و صلح است و خشونت و تروریسم به نام اسلام، موجب تاسف تاریخ بشریت است وامام مجتبی (ع) امام صبر، صلح، وحدت و کرامت بودند.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه خراسان از دیرباز پایتخت فرهنگی جهان اسلام بوده است اظهار کرد:امام رضا (ع) با حضورشان در خراسان نشان دادند که اسلام دین فرهنگ، منطق و گفت و گو است و عنایت امام هشتم شامل حال ملت ایران بوده و خواهد بود.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد:نشان دادن چهره واقعی اسلام، افکار عمومی جهان را جلب خواهد کرد.

روحانی همچنین از اهتمام دولت برای حل مشکل آب سخن گفت و افزود: دولت در پی تامین و حل مشکلات آب است اما اولین قدم، بهره وری صحیح از منابع موجود است.

وی اضافه کرد:تعیین مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 فرصت خوبی برای رسیدگی به زیر ساختهای شهری و اجتماعی مشهد مقدس است.

رییس دولت تدبیر و امید در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد هر مجلسی در دفاع از کیان نظام و حقوق ملت از مجلس قبل قوی تر باشد.

ادامه دارد..


ویدیو مرتبط :
دو برادر علاقه مند به دوچرخه سواری (یکی سالم ویکی معلول)