سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راحیل شریف: سال 2016 سال «حذف تروریسم» در پاکستان است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد،«راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان ابراز امیدواری کرد در سال جدید میلادی تروریسم، جرم و فساد به صورت کامل از این کشور حذف شود.  

وی با نام گذاری سال 2016 به عنوان سال حذف تروریسم از این کشور تأکید کرد: ارتش پاکستان مصمم است با ریشه‌کن کردن تروریست‌ها و جرم و جنایت از کشور زندگی خوبی برای مردم فراهم کند.

به گفته ژنرال راحیل شریف‌، سال 2016 سال وحدت ملی و صلح خواهد بود.

وی افزود: با حمایت ملت ما در سال 2016 به دستاوردهای بیشتری می‌رسیم. نیروهای مسلح از هیچگونه جانفشانی در راه برقراری صلح در کشور دریغ نمی‌کند، ارتش به صورت کامل از امنیت و توسعه پشتیبانی می‌کند، ما شبکه‌های تروریسم، جرم و فساد را با حمایت و پشتیبانی کامل ملت شکست خواهیم داد و راه را برای برقراری عدالت و صلح پایدار هموار می‌کنیم.

بعد از حادثه تروریستی پیشاور که منجر به کشته شدن بیش از 150 نفر از دانش‌آموز شد ارتش پاکستان عملیات ضد تروریسم را گسترش داد.

احزاب سیاسی پاکستان با تصویب طرح ملی مبارزه با تروریسم از عملیات ارتش برای ریشه‌کن کردن تروریست‌ها حمایت همچنین محاکمه و اعدام شبه نظامیان را نیز به دادگاه‌های نظامی سپردند.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/AP7J4H


ویدیو مرتبط :
بهترین بازی های سال 2016 که نباید از آن ها غافل شد!