ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنان امید از فرط ناراحتی نقش بر زمین شدند/ دلداری و روحیه خاکپور به بازیکنان در حضور پورعلی گنجی+فیلم


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی امید ایران از مرحله یک‌چهارم نهایی راه‌یابی به المپیک 2016 به مصاف ژاپن رفت و این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در وقت‌های اضافه سامورایی‌ها با 3 گل پیروز شدند.

* بعد از اینکه تیم ایران گل سوم را دریافت کرد تعدادی از تماشاگران ایرانی که از ادامه بازی نا امید شده بودند ورزشگاه را ترک کردند.

* در پایان بازی اعضای کادر فنی تیم ملی امید ایران یکدیگر را در آغوش گرفتند و به هم دلداری دادند. محمد مایلی‌کهن بطری‌هایی که در کنار نیمکت ایران بود را جمع کرد.

* علی کریمی که از شکست مقابل ژاپن به شدت ناراحت بود و گوشه‌ای از زمین نشسته بود درخواست مایلی‌کهن مبنی بر رفتن به رختکن را رد کرد و از وی خواست تا چند دقیقه تنها باشد.

* مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش ایران هم در ورزشگاه حضور داشت و بازی ایران برابر ژاپن را از نزدیک تماشا کرد. وی در پایان مسابقه خود را به نزدیکی بازیکنان رساند و آنها را تشویق کرد.

* ژاپنی‌ها که از پیروزی مقابل ایران خوشحال بودند به سمت تماشاگران خود رفته و از حمایت آنها تشکر کردند. کادر فنی این تیم هم به سمت نیمکت ایران آمد و به اعضای کادر فنی ایران خسته‌ نباشید گفت.

* محمد خاکپور سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پایان مسابقه وارد زمین شد و به تک تک بازیکنان دلداری داد. او همچنین از بازیکنانش خواست تا به سمت ژاپنی‌ها رفته و به آنها دست بدهند.

* اخباری دروازه‌بان تیم ایران در پایان مسابقه به روی زمین نشست و از شدت ناراحتی به تیرک دروازه تکیه داد.

* امیر عابدزاده و احسان پهلوان هم به سمت خاکپور رفتند و او را در آغوش گرفتند.

پس از این بازی بازیکنان تیم امید از فرط ناراحتی توان ایستادن نداشتند و نقش بر زمین شده بودند، خاکپور هم بالای سر بازیکنان حضور یافت و به آن‌ها دلداری و روحیه داد.

حسرت حضور تیم ملی در المپیک هم پس از پایان این دیدار 44 سال شد.

 

*این فیلم را ببینید.

 

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/FHT786


ویدیو مرتبط :
دلداری همسر هادی نوروزی به بازیکنان پرسپولیس