ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زیدان از توپ‌ مرحله گروهی یورو 2016 رونمایی کرد


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 14:27

زیدان از توپ‌ مرحله گروهی یورو 2016 رونمایی کرد

تسنیم/ هافبک پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه از توپ‌ مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های اروپا که سال آینده به میزبان فرانسه برگزار خواهد شد، رونمایی کرد.
زین‌الدین زیدان با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از توپ مرحله گروهی مسابقات یورو 2016 که سال آینده به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد، رونمایی کرد. این توپ که ساخت کمپانی آلمانی «آدیداس» است «Beau Jeu» به معنای «بازی زیبا» نام دارد. در طراحی این توپ از سه رنگ آبی، سفید و قرمز پرچم فرانسه الگوبرداری شده و روی آن حروف «E-U-R-O» و اعداد «6-1-0-2» دیده می‌شود.
این توپ قرار است تنها در مرحله گروهی مسابقات یورو 2016 مورد استفاده قرار بگیرد و در مرحله حذفی از توپی دیگر با طرحی متفاوت استفاده خواهد شد، اتفاقی که برای اولین بار در یک تورنمنت معتبر رخ می‌دهد.
قرار است این توپ‌ها در اواخر ماه میلادی جاری (نوامبر) به فدراسیون‌هایی که تیم‌شان راهی مرحله پایانی یورو 2016 شده، ارسال شود تا بازیکنان این تیم‌ها در فاصله شش ماه مانده به شروع این تورنمنت معتبر اروپایی با این توپ‌ها تمرین کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
رونمایی از نماد یورو 2016