ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شجاعی: سفر «منصور» به تبریز امکان‌پذیر نیست/ پورحیدری مدام استرس استقلال را دارد


فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط همسرش(منصور پورحیدری) اظهار داشت: او به دلیل قند بالا در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه است و طی این چند روز اسکن و ‌ام‌آر‌آی‌های زیادی از وی گرفته‌اند. متاسفانه روز گذشته هوشیاری او بالا و پایین شده بود چون دو روز پیش خیلی استرس بازی استقلال و صبا را کشید.به همین دلیل کمی روز گذشته سطح هوشیاری او پایین آمد.

وی افزود: البته به دلیل اینکه اهالی ورزش و بازیکنان زیادی برای ملاقات وی آمده بودند دیروز او خسته شد ولی خوشبختانه امروز صحبت می‌کند اما در مجموع وضعیت آقای پورحیدری نابسامان است. ما جواب نهایی پزشکان را نمی‌دانیم چون آنها می‌خواهند کمیسیون تشکیل دهند ولی امیدوارم او هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند و ما به دعای مردم نیازمند هستیم.

شجاعی در پاسخ به این سؤال که آیا مشخص است سرپرست تیم استقلال کی از بیمارستان مرخص می‌شود، گفت: هنوز بیماری کاملا مشخص نشده و به همین دلیل زمان ترخیص هم مشخص نیست. همانطور که اشاره کردم ما منتظر جواب کمیسیون پزشکی هستیم.

همسر سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه پورحیدری به تعدادی از بازیکنان گفته قصد دارد به تبریز بیاید، گفت:‌ منصور عاشقانه استقلال را دوست دارد و در این چند روز مدام می‌گفت من برای بازی می‌روم و دوباره به بیمارستان برمی‌گردم اما پزشکان این اجازه به او ندادند. حتی او اصرار داشت که به تبریز برود و استرس شرایط تیم را دارد ولی این موضوع نشدنی است و به او چنین اجازه‌ای نخواهند داد. پورحیدری عاشق استقلال است و مدام فکر تیم را می‌کند. ولی من از مردم فقط می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند.

وی ضمن تشکر از مسئولانی که به عیادت همسرش آمدند، گفت: باشگاه‌های استقلال، فدراسیون فوتبال همگی با تماس‌ها و حضورشان به ما دلگرمی دادند و خیلی خوشحالم که پرسنل بیمارستان ایران مهر نیز فوتبالی هستند و آنها نیز در این مدت تلاش‌های زیادی انجام دادند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/IJGQ34


ویدیو مرتبط :
‫آیا سفر در زمان امکان‌پذیر است؟‬‎