سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو خبر از شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان


به گزارش خبرنگار ایرنا ، این دوره از مسابقات روز دوشنبه در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز آستانه اشرفیه برگزار شد.
رئیس هیات تنیس روی میز اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات تعداد 16 نفر از نونهالان شهرستانهای آستانه اشرفیه و لاهیجان با هم به رقابت پرداختند.
فرزاد نیک پور اظهار داشت: نونهالان شرکت کننده در این مسابقات بصورت انفرادی باهم به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه چهار داور قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند افزود: در پایان این مسابقات نیز آقا بزرگی از لاهیجان و حسین سرافراز از آستانه اشرفیه به مقامهای اول و دوم دست یافتند.
وی با اشاره به اینکه الیا نیک و حسام شعبانی از آستانه اشرفیه نیز مقامهای سوم و چهارم این مسابقات را به خود اختصاص داده اند یادآور شد: این مسابقات با هدف توسعه ورزش تنیس روی میز برگزار شده است.
نیک پور همچنین با بیان اینکه هیات تنیس روی میز شهرستان آستانه اشرفیه از سال 91 فعالیت دوباره خود را آغاز کرده است افزود: هم اکنون بیش از 30 ورزشکار در زمینه ورزش تنیس روی میز این شهرستان فعالیت دارند.

***
فرماندار آستانه اشرفیه از برگزاری پنجمین اجتماع بزرگ اربعین حسینی مردم این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین اسماعیلیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری این اجتماع بزرگ با توجه به ظرفیتهای بالای مذهبی آستانه اشرفیه انجام می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این آیین طی سالهای گذشته نیز با حضور پرشور مردم برگزار شده است تصریح کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این اجتماع مذهبی نیز جلسات هماهنگی با حضور اعضاء ستاد اربعین حسینی ، مسئولین ادارات و نهادها ، هیاتهای مذهبی در این شهرستان انجام شده است.
رئیس هیات امناء حرم مطهر اقا سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آستانه اشرفیه را یکی از قطبهای مذهبی گیلان عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری اجتماع اربعین حسینی بصورت چهار سال متوالی در آستانه اشرفیه موجب شده تا این شهر مذهبی به یک الگو برای دیگر مناطق گیلان تبدیل شود.
حسین داداشی با اشاره به ظرفیتهای معنوی شهر مذهبی آستانه اشرفیه یادآور شد: وجود بارگاه سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در آستانه اشرفیه موجب شده تا اجتماع بزرگ اربعین حسینی در این شهر همه ساله با شکوه و جلوه خاصی برگزار شود.
وی گفت: به این منظور امسال نیز تلاش می شود تا با بهره گیری از ظرفیتهای هیاتهای مذهبی شهرستان این اجتماع مذهبی هرچه باشکوهتر برگزار شود.
/6070/7287

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن نیمه شعبان در شهرستان آستانه اشرفیه