سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار مهریز: برگزاری انتخابات قانونی زمینه ساز مشارکت مردم است


به گزارش ایرنا ، سید محمد رستگاری دوشنبه شب در جمع معتمدین محلات شهرستان مهریز افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها بر برگزاری انتخابات سالم ، قانونی و با نشاط تاکید کرده اند .
وی ادامه داد: بر تمامی دست اندرکاران و مجریان دو انتخابات پیش رو در اسفندماه است که برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت در خصوص آن بصورت جدی عمل کنند .
فرماندار مهریز اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و حرکت در چارچوب مقررات مخصوص انتخابات زمینه همراهی و مشارکت سلائق مختلف در این موضوع مهم کشور فراهم شود .
این مسئول خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی و نظارت در انتخابات هر کدام طبق مقررات و با همکاری و همدلی نسبت به انجام وظایف و زمبنه سازی حضور گسترده مردم در انتخابات فعالیت می کنند .
رستگاری گفت: سرنوشت آینده کشور اسلامی ما به انتخابات و مشارکت حداکثری مردم به آن بستگی دارد و مردم آحاد مردم و مسئولان با جدیت وظایف خود را انجام می دهند .
وی تاکید کرد: در مهریز طبق روزشمار انتخابات و طبق مقررات امور مربوط به این مهم تاکنون انجام گرفته و همین روند با جدیت و درایت و همکاری اجرایی می شود.
فرماندار مهریز از عوامل اجرایی و نظارت خواست تا مر قانون را رعایت کنند و زمینه ساز حضور حداکثری و اعتماد مردم را به انقلاب و نظام اسلامی قراهم کنند .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
7541/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابلاغ بخشنامه شفافیت قانونی مشارکت آحاد دانشگاه آزاد