فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تردد کاروان زائران اربعین از محور لردگان به خوزستان ممنوع است


به گزارش ایرنا، سرهنگ رحمت الله نجفی روز چهارشنبه در ستاد هماهنگی و برنامه ریزی خدمات اعزام زائران اربعین اظهار داشت: مرز ورود و خروج کاروان های زائر اربعین چهارمحال وبختیاری از مرز چزابه تعیین شده است.
وی با توجه به شرایط متغیر جوی بر رعایت سلامت فنی ناوگان حمل و نقل کاروان های زائران تاکید کرد.
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان نیز در این جلسه گفت: مهمترین اولویت در اعزام زائران کربلای معلی افزایش ایمنی در سفر است که مدیران فنی شرکت ها با جدیت نکات ایمنی ناوگان را پیگیری کنند.
منوچهر سلمان زاده ادامه داد: زمان رفت زائران به سمت کربلای معلی به دلیل این که به صورت تدریجی است به راحتی صورت می گیرد اما بیشترین هماهنگی و برنامه ریزی را باید به زمان برگشت اختصاص داد.
به گزارش ایرنا، ممنوعیت پیش فروش بلیت برای هشتم لغایت 18 آذرماه ، ممنوعیت صدور هرگونه صورت وضعیت اتوبوس از اول آذر به مقصدهای غیر از عتبات عالیات، اولویت اعزام با زائرانی که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت، تشکیل تیم های مشترک برای کنترل و نظارت و ممنوعیت انعقاد قرار داد ناوگان استان برای ارائه خدمات در سایر استان ها از مصوبات این جلسه بود.
به گزارش ایرنا، تا پایان روز بیست و چهارم آبان ماه 10 هزار نفر از چهارمحال و بختیاری در سامانه سماح برای سفر به کربلا ثبت نام کردند.
7361/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کاروان پیاده زائران حسینی- حیدری دربفین-اربعین ۱۴۳۶