سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خریدهای تسلیحاتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به تاخیر افتاد


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بوئینگ، دومین شرکت بزرگ سازنده تسلیحات در جهان روز شنبه اعلام کرد، کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل درگیر شدن در جنگ های منطقه ای در فکر تقویت نیروی نظامی خود هستند، اما به دلیل افت قیمت نفت، برنامه های بلندمدت آنها به تعویق افتاده است.

پل اولیویر، معاون توسعه تجارت بین المللی بخش دفاعی، فضایی و امنیتی بوئینگ در خاورمیانه و آفریقا گفت: «آنها بعضی برنامه ها را کنار گذاشته اند... آنها می خواهند خیلی محتاط باشند اما در حال حاضر روی نیازهایش تمرکز کرده اند.»

اولیویر که در آستانه آغاز نمایشگاه ایرشوی دوبی در این شهر به سر می برد افزود، به دلیل کاهش قیمت نفت و افت درآمد کشورهای صادر کننده نفت در حاشیه خلیج فارس، نیازهای آینده برای برخی از برنامه های توسعه ای ممکن است برای حدود 3 سال به تاخیر بیافتد.

انتهای پیام// 19


ویدیو مرتبط :
طعنه جالب رهبر انقلاب به برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس