ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیام حمایت‌آمیز بالوتلی برای مورینیو پس از اخراج آقای خاص از چلسی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو بالوتلی جزو اولین بازیکنان پیشین آقای خاص بوده است که پس از برکناری وی از سرمربیگری تیم فوتبال چلسی به حمایت از مربی پرتغالی پرداخته‌اند.

سوپرماریو که در فصول 09-2008 و 10-2009 با مورینیو کار کرد و با او موفق به کسب دو قهرمانی متوالی در سری A و فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 شد، در مقطعی از دوران همکاری‌اش با آقای خاص به مشکل برخورد و از سوی آقای خاص تنبیه و یک نیم فصل تمام (نیمه دوم فصل 09-2008) نیمکت‌نشین شد. با این حال او اکنون به حمایت از آقای خاص پرداخته است.

بالوتلی که در این فصل هنوز نتوانسته مسئولان باشگاه میلان را برای ادامه حضورش در سن‌سیرو پس از تمام قرارداد قرضی خود ترغیب کند و در اکثر بازی‌های از روی نیمکت نظاره‌گر بازی روسونری است، در پیام حمایت‌‌آمیزش برای مورینیو نوشته است: مهم نیست که شما درباره مورینیو چه می‌گویید یا چه فکر می‌کنید. ژوزه مربی فوق‌العاده‌ای است و پیش از این بارها این موضوع را در تیم‌های مختلف ثابت کرده است.

مورینیو پنجشنبه هفته گذشته به دنبال ثبت نهمین شکست چلسی در فصل جاری لیگ برتر اخراج شد و به احتمال فراوان جای خود را به گاس هیدینک می‌دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
صحبت های خاص آقای خاص در مراسم برترین های فصل چلسی