سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هر مشکلی که در کشور وجود دارد ماحصل مدیریت افراد غیرانقلابی است/ دسته‌بندی‌های مرسوم سیاسی در فضای عمومی کشور جوابگو نیست


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات اسفند ماه فضای حاکم بر مجلس آینده را خوب ارزیابی کرد و گفت: این انتخابات در وهله اول رای و اعتماد مردم به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بود و علیرغم تمامی تبلیغات صورت گرفته مجلس آینده غرب گرا و وا داده که حنجره دشمن نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی اساسا در سطح کلان دسته بندی مرسوم اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را نمی‌پذیرد و قبول ندارد. از نظر ما دو جریان کلی انقلابی و غیر انقلابی در کشور وجود دارد. هرچند شاید از نظر سلایق و شیوه های مدیریتی تفاوتی های در افراد جریان انقلابی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: شرط ورود و به عبارتی شهادتین، انقلابی بودن، اولا التزام و قبول تمامی اصول قانون اساسی به عنوان میثاق ملی و ثانیا  قبول اصل ولایت فقیه و رهبری موجود را به عنوان مصداق است. افرادی که این دو اصل را می پذیرند جزء جریان انقلابی هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: با کار کارشناسی و در محفل‌های علمی و تخصصی قابل می‌توان اثبات کرد هر مشکلی که در کشور وجود دارد ماحصل مدیریت افراد غیر انقلابی در کشور است. این جریان غیر انقلابی با تمرکز بر مدل توسعه که برگرفته از غرب بود و با مدل بومی و فرهنگ ایرانی اسلامی ما همخوانی نداشت و نتیجه آن مشکلاتی همچون بیکاری ، اختلاف طبقاتی، فساد اقتصادی، حاشیه نشینی، آمار بالای طلاق، فقر، محرومیت و امثالهم بود که در کشور وجود آمد و در عمل به کشور صدمه زد.

وی افزود: از طرفی اگر به هر کجا که پیشرفتی در کشور صورت گرفته نگاه بیندازیم خواهیم دید به دلیل تفکر انقلابی و حضور این جریان در صحنه بوده است. اگر در هوا فضا، قدرت موشکی، نانوفناوری و امثالهم پیشرفت داشته ایم حاصل این نگاه بوده است.

گودرزی تاکید داشت: بسیج دانشجویی وظیفه خود می‌داند به صورت جدی این دو جریان انقلابی و غیر انقلابی را در کشور تبیین کند چراکه اگر ملت بخواهد سلسله پیشرفت های 37 ساله خود را ادامه دهد باید گفتمان خروجی انقلاب در همه عرصه ها حاکم باشد.

وی ادامه داد: حمله آرمان‌های انقلاب و دوری از روحیه انقلابی از سوی دستور کار دشمن برای تضعیف کشور و از سوی راهبرد مقام معظم رهبری برای مقابله با دشمن است. یکی از عرصه‌های نفوذ دشمن تغییر باور های مردم و جوانان کشور است لذا با تمام توان به روح آرمان گرایی ملت حمله می‌کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
همه فیلم ها به نوعی سیاسی هستند/ فضای کشور را سیاه نشا