ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهاجری: مساوی به درد هیچ‌یک از تیم‌ها نمی‌خورد/ رضا عنایتی باید الگو باشد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا مهاجری پس از تساوی یک بر یک پدیده مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم اما پس از مصدومیت کریم احمدی، میانه میدان را از دست دادیم که این موضوع باعث شد تیم سیاه‌جامگان انتحاری بازی کند و بر بازی مسلط شد.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان پس از اخراج بازیکن ما عملکرد بهتری داشت، بازیکنان دو تیم باید رضا عنایتی را الگوی خود قرار دهند چرا که با این سن و سال توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و یک گل زیبا را هم به ثمر رساند.

سرمربی پدیده تأکید کرد: مساوی به دلیل هیچ‌یک از تیم‌ها نمی‌خورد و بیشتر به سود رقبا بود. امیدوارم ما در بازی‌های آینده بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: داور مشکل خاصی نداشت و قضاوت خوبی را انجام داد. هر چند که برخی نکات ریز شاید وجود داشت اما در مجموع، عملکردش خوب بود.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/8A3MX


ویدیو مرتبط :
‫هت تریک امید عنایتی فرزند رضا عنایتی در رده سنی نونهالان‬‎