فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اسفندیار قره‌باغی دبیر دومین «جشنواره شعر و موسیقی ضداستکباری طبس» شد


به گزارش خبرگزاری فارس، «دکتر اسفندیار قره‌باغی» متولد اول بهمن ماه ۱۳۲۰ در محله قره‌باغی‌های تبریز است که از سال ۱۳۳۸ وارد هنرستان موسیقی شد و در خرداد ماه سال ۱۳۴۳ و پس از فارغ‌التحصیل برای اخذ دکترای موسیقی کلاسیک خود به ایتالیا رفت و از این کشور مدرک دکترای خود را دریافت کرد.

اوّلین اُپرای رادیویی وی در سال ۱۳۵۰ سرود «ای ایران» بود که با همکاری ارکستر بزرگ رادیو تلویزیون ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدیی شکل گرفت.

قره‌باغی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با واحد موسیقی سازمان صدا و سیما همکاری کرد و در زمینه سرودهای ضداستکباری و دفاع مقدّس آثار متعددی عرضه کرد که از برجسته ترین آثار این هنرمند می‌تواند به اثر خاطره‌انگیز «آمریکا آمریکا» اشاره کرد.

بنابر این گزارش، شاعران، اهالی موسیقی و سازندگان نماهنگ و کلیپ، برای شرکت در «دومین جشنواره شعر و موسیقی ضداستکباری طبس» می‌توانند پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی www.rahnava.ir اصل فایل صوتی و یا تصویری آثار را تا پایان تیرماه ۹۵ به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

زمان برگزاری «دومین جشنواره شعر و موسیقی ضداستکباری طبس»، ۲۸ مردادماه؛ سالروز کودتای آمریکایی در ایران خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نماهنگ برف با صدای اسفندیار قره باغی