سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت معلم فداکار سیستان و بلوچستانی


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پی درگذشت معلم فداکار مدرسه شهید رحیمی روستای نوکجو از توابع روتک شهرستان خاش که با ایثار جان خود، ۳ دانش‌آموزش را از ماندن در زیر آوار و مرگ حتمی نجات داد، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پیامی فقدان این معلم فداکار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «فداکاری همکار عزیرمان مرحوم حمید رضا گنگو زهی که آگاهانه جان خویش را فدای ۳ دانش‌آموز خود نمود مایه افتخار و مباهات برای جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور و فقدان آن مرحوم موجب تأثر همگان گردید.

این معلم عزیز با این از خود گذشتگی، جلوه‌ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه معلمان این مرز و بوم به دانش‌آموزان میهن را به نمایش گذاشت و نشان داد که معلمان ارجمند در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و بالندگی متربیان عزیز خویش حتی از بذل جان خود نیز دریغ نمی کنند. نظام تعلیم و تربیت اسلامی به وجود چنین معلمان فداکار و ایثارگری که نام و یادشان جاودان و نقش الگویی شان ماندگارخواهد بود به خود می‌بالد.

اینجانب عروج ملکوتی این همکار ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور به ویژه معلمان ارجمند سیستان و بلوچستان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم از خدواند متعال شفای عاجل دیگر همکار گرانقدرمان جناب آقای عبدالرئوف شهنوازی را که در این مسیر فداکاری، مصدوم گردیدند، خواستارم».

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی درگذشت حجت الاسلام ابوالحسنی(قسمت2)