ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جلالی: تیم امید در خط دفاع مشکلاتی دارد/ایده مربیان در بازی با قطر درست بود


مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست دو بر یک ایران مقابل قطر اظهار داشت: من این مسابقه را دیدم و از باخت ایران هم ناراحت شدم زیرا آن چیزی که به عنوان ایده مربیان در بازی دیدم درست بود. کادرفنی امید می خواست در نیمه اول یک مساوی مقابل قطر بگیرد و در نیمه دوم از ترابی و پهلوان استفاده کند. شاید بهتر بود  در نیمه دوم کمی بسته تر بازی می کردیم.

وی ادامه داد: من از ترابی شناخت دارم و می دانم او چقدر می تواند در نیمه دوم تاثیرگذار باشد. کم تجربگی هم در تیم امید شاهد بودیم خط دفاع تیم امید خیلی جلو بازی می کرد  و این مساله یک ریسک بود و همین مساله هم باعث شد که گل بخوریم. دریافت گل اول از قطر برنامه های تیم را مختل کرد با این حال امیدوارم در بازی آخر پیروز شویم و از گروه مان صعود کنیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه تیم امید می تواند سهمیه المپیک بگیرد، گفت: امید ایران تیم خوبی است. البته در دفاع مشکلاتی دارد.برخی مشکلات تیم را می توان با دفاع حل کرد اما برخی دیگر از مشکلات با تمرین قابل حل نیست و به کیفیت بازیکنان مربوط می شود و به همین دلیل هم بازیکنان در فوتبال قیمت پیدا می کنند. البته این مشکلات را با تمرین تا حدی می توان حل کرد البته به شرطی که دو سه سال زمان در اختیار داشته باشیم. این مشکلات در بازی ها راحت تر خودش را نشان نمی دهد اما در بازی با حریفان قدرتمندتر آشکار می شود. در بازی تیم امید مقابل عربستان هم این مشکل را دیدید.

وی ادامه داد: تیم امید در خط دروازه، هافبک و فوروارد بسیار خوب است اما در خط دفاع مشکلاتی دارد که این مشکلات را نمی توان در دو سه ماه برطرف کرد. زیرا وقتی بازیکنانی با کیفیت متوسط در اختیار دارید در کوتاه مدت نمی توان بر این مشکلات فائق شد.

سرمربی سایپا در مورد دیدار با پرسپولیس در جام شهدا گفت: ما به این مسابقات به چشم دیدار تدارکاتی نگاه می کنیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم و اشتباه های احتمالی مان را کم کنیم و در این جام دو بازی تدارکاتی خوب برگزار می کنیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/X86R7G


ویدیو مرتبط :
دفاع رئیس کانون مربیان از انتخاب کادرفنی تیم امید