سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم مجلس برای تسریع در بررسی لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رسیدگی به لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور، با الحاق یک ماده به این لایحه موافقت کردند.

براساس مصوبه مجلس در این ماده الحاقی مقرر شد، قانون مذکور پس از انقضای قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران لازم‌الاجرا است.

به گزارش تسنیم، در جریان رسیدگی به لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس تصریح کردند که این ماده الحاقی باید در ابتدای بررسی این لایحه به تصویب می‌رسید تا مشکل رای‌گیری برای برخی مواد که مغایر با قانون برنامه پنجم هستند، رفع شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز با اشاره به این نامه گفت:‌ این ماده کمک می‌کند تا لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور در این مجلس سریعتر به تصویب برسد لذا با تصویب این ماده الحاقی دیگر نیاز به رای دو سوم نخواهد بود زیرا مغایرتی با برنامه پنجم توسعه ندارد.

بنابراین این ماده الحاقی که در انتهای لایحه تنظیم برخی از احکام توسعه لحاظ شده بود، با تصمیم هیئت رئیسه در جریان رسیدگی قرار گرفت و به تصویب رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بررسی لایحه بودجه 94 در مجلس