علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اختلاف بین سران مستعفی یمن بالا گرفت؛ مخالفت بحاح با تغییرات هادی


به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرد «خالد بحاح» نخست وزیر و معاون «عبدربه ممنصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن با تغییراتی که هادی در کابینه این کشور اعمال کرده، مخالف است، امری که نشانگر افزایش شکاف و تشدید اختلاف بین وی و هادی است.

این مقام آگاه اعلام کرد این اختلاف بر سر کابینه از زمانی که هادی «ریاض یاسین» را به عنوان وزیر خارجه دولت مستعفی اعلام کرده است،  وجود داشته و وی ریاض یاسین را هرگز به رسمیت نشناخت و به وی اجازه حضور در نشست های دولت مستعفی را نداد.

گفتنی است، «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری فراری یمن طی احکامی جدا گانه، وزرای خارجه، کشور، حمل و نقل، خدمات مدنی و اطلاع‌رسانی را از سمت خود برکنار کرد.

وی همچنین «عبدالجلیل المخلافی»، «احمد جباری» و «عبدالحمید قباطی» را به عنوان معاونان نخست وزیر دولت فراری یمن منصوب کرد.


ویدیو مرتبط :
مخالفت دولت مستعفی یمن با طرح سازمان ملل