ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جایگاه نیروی زمینی انتهای جدول نیست/ شکست گرگان به بازیکنان خودباوری می‌دهد


محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضورش در نیروی زمینی و کسب اولین برد با این تیم، گفت: مسئولان نیروی زمینی تأکید داشتند که به این تیم بیایم و به بسکتبال نیروی زمینی کمک کنم. مربیان قبلی هم انصافا زحمت زیادی برای تیم کشیدند و لی قسمت این بود که از هفته پنجم من تیم را هدایت کنم.

وی در خصوص برد نیروی زمینی مقابل شهرداری گرگان بعد از 4 هفته، گفت: ما به دنبال معجزه نیستیم، اما در بازی مقابل گرگان، بچه‌ها واقعاً فعل خواستن را صرف کردند و نشان دادند که توانمندی زیادی دارند. ما بازی مهمی را بردیم، مطمئناً این برد خودباوری در بازیکنان ایجاد خواهد کرد.

سرمربی جدید نیروی زمینی با اشاره به اینکه کار زیاد و سختی در پیش داریم، ناچاریم که زمان تمرینات خود را افزایش دهیم، من تنها یک جلسه با تیم تمرین کردم و در بازی بود که تاکتیک‌ها را به بچه‌ها می‌گفتم، خوشبختانه آنها هم سراپا گوش بودند.

اسلامی با اشاره به شرایط تیم شهرداری گرگان، گفت: آنها تیم بسیار پرمهره‌ای و استخوان‌داری هستند. دو خارجی خوب را به خدمت گرفتند و بازیکنان داخلی‌شان هم با تجربه عمل می‌کنند، اما این بازیکنان ما بودند که 40 دقیقه تمام جنگیدند و فراتر از روزهای گذشته کار کردند.

وی درخصوص مشکلات نیروی زمینی گفت: این تیم در دفاع زون مشکل داشت و ما برای این بازی دفاعی را طراحی کردیم که نقاط ضعف را پوشش دهد و چیزی را که می‌خواستیم اتفاق افتاد.

اسلامی در پایان تأکید کرد: جایگاه نیروی زمینی انتهای جدول نیست و تلاش می‌کنیم تیم از این وضعیت خارج شود. به بازیکنانم تأکید کردم که این برد را هم فراموش کنند و به بازی‌های آینده فکر کنند.

به گزارش فارس، نیروی زمینی در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال 57 بر 55، مقابل شهرداری گرگان به برتری رسید.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
بسکتبال شهرداری گرگان - نیروی زمینی