سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شناسایی 2 هزار مورد نیازمند اصلاح در جریان تدقیق طرح تفصیلی تهران


پژمان پشمچی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم، با تاکید بر اینکه بلندمرتبه سازی در منطقه 22 منطبق با ضوابط طرح تفصیلی این منطقه صورت گرفته است، گفت: منطقه 22 در زمان شکل‌گیری برای بلند مرتبه‌سازی انتخاب شد و در بند 1629 ضوابط طرح تفصیلی جدید شهر تهران نیز مقرر شد میزان بارگذاری همچون گذشته ادامه یابد.

وی ادامه داد: در آذر ماه سال گذشته، شورای عالی شهرسازی و معماری مصوبه‌ای گذراند که به موجب آن بازبینی و بازنگری در ضوابط طرح تفصیلی شهر تهران تکلیف شد که از آن زمان تاکنون در حال انجام است.

به گفته پشمچی زاده، میزان جمعیت‌پذیری شهر تهران در چشم انداز 20 ساله اجرای طرح تفصیلی 220 هزار نفر بوده و این در حالی است که جمعیت فعلی منطقه 170 هزار نفر است.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه نسبت به ضوابط جمعیت‌پذیری تخطی رخ نداده است، در عین حال اذعان کرد: شهرداری تهران نیز به این نتیجه رسیده که ضوابط ساخت‌وساز در منطقه 22 باید مورد بازنگری قرار گیرد.

بازنگری در طرح تفصیلی 9 منطقه به سرانجام رسید

پشمچی‌زاده در ادامه با اشاره به پروسه سنگین ارزیابی و بازبینی ضوابط طرح تفصیلی، خاطرنشان کرد: بازنگری طرح در مناطق 22 و 12 با توجه به اهمیت ویژه و سنگینی کار فعلا آغاز نشده است و شهرداری کار خود را از 20 منطقه دیگر آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح تفصیلی 9 منطقه مورد بازبینی قرار گرفته است، افزود: با ارزیابی 37 هزار پارسل از حدود 900 هزار پارسل اطلاعات تا این مرحله، حدود دو هزار مغایرت از دل این مجموعه خارج شده است. البته لفظ «مغایرت» برای همه این موارد مناسب نیست و این موارد نیازمند تدقیق، بهبود و اصلاح تشخیص داده شده اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
طرح جامع تفصیلی شهر تهران. کارنامه قالیباف