سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا مک‌بوک ایر نازک‌تر ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل در WWDC 2016 از راه می‌رسد؟


آیا مک‌بوک ایر نازک‌تر ۱۳ و ۱۵ اینچی اپل در WWDC 2016 از راه می‌رسد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده از طریق مجله تایوانی Economic Daily News، اپل در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در جهت معرفی نسل جدید مک‌بوک‌های خود در روند برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت WWDC 2016 در اواسط ماه آینده است.

فارنت/ بر اساس اطلاعات منتشر شده از طریق مجله تایوانی Economic Daily News، اپل در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در جهت معرفی نسل جدید مک‌بوک‌های خود در روند برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت WWDC 2016 در اواسط ماه آینده است.

هرچند بر اساس یک سنّت دیرینه کنفرانس WWDC 2016 همه ساله در ماه June میلادی برگزار می‌گردد، با این حال این منبع معتقد است که مک‌بوک‌های جدید زودتر از سه‌ماهه دوم سال 2016 به دست خریداران نخواهد رسید.

بر این اساس انتظار می‌رود مک‌بوک ایر جدید در دو نسخه 13 و 15 اینچی تولید و نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ضخامت آن‌ها باشیم. هرچند هنوز به طور دقیق خبری از نسخه 11 اینچی این محصول به بیرون درز نکرده، با این حال شرکت سازنده بر اساس مدل بازطراحی شده که کاهش بیش از پیش ضخامت بدنه را در پی داشته سفارش قطعات داخلی را از هم‌اکنون آغاز کرده است.

لازم به یادآوریست که در ابتدای سال جاری اپل از لپ‌تاپ فوق باریک مک‌بوک جدید مجهز به نمایشگر 12 اینچی رتینا و تراشه بسیار کم مصرف اینتل که عدم نیاز به فن خنک کننده را در پی داشت به بازار عرضه کرد. این محصول به قدری باریک و منحصر به فرد طراحی گردیده بود که برخی گمان می‌کردند دیگر خبری از سری مک‌بوک‌ایر نخواهد بود، با این حال اکنون می‌توان امیدوار بود که این سری پس از باز طراحی کلی بار دیگر به خط تولید بازگردد.

از سوی دیگر تصمیم اپل مبنی بر تولید مک‌بوک ایر 15 اینچی هم خبر از تحولاتی در خط تولید مک‌بوک‌ها می‌دهد. علاوه بر این ادامه روند تولید نسخه 12 اینچی بسیار باریک در کنار مک‌بوک 15 و 13 اینچی برای کاربران عادی و سری پرو برای حرفه‌ای‌هایی که به منابع سخت‌افزاری بیشتری احتیاج دارند محتمل به نظر می‌رسد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی مک بوک ایر 12 اینچی در کنفرانس اپل